FİLM HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTİN
yorum 20 Mayıs 2012 / 17:23 Cevapla

vay vay senden hızlısı varmı bu dünyada admin…..

ali 20 Mayıs 2012 / 17:29 Cevapla

admi partlar açılmyor

serdar 20 Mayıs 2012 / 17:35 Cevapla

Oha admin Süpersin hemen izliyorum

Furkan 20 Mayıs 2012 / 17:36 Cevapla

1 ci part dan sonra diyer part lar yok :S admin

Cemal 20 Mayıs 2012 / 17:37 Cevapla

İYİ GÜZELDE AÇILMIYO VİDİOLAR ?

    admin 20 Mayıs 2012 / 18:00 Cevapla

    ya sabır çek birazdan açılır, ilk yorumu bi okuyun arkadaşlar işlendikçe görünütüleniyor demişim ya.

999666 20 Mayıs 2012 / 17:37 Cevapla

Admincim, part 1 ve 5 hariç diğer 3 partta, Explorer, Mozilla, Maxthon ve Chrome tarayıcılarında “This video has been removed from public access” yazısı ile karşılaştım. Bu benimle ilgili bir sorun mu acaba ?

    admin 20 Mayıs 2012 / 18:09 Cevapla

    tüm partlar açık

Gökhan 20 Mayıs 2012 / 17:39 Cevapla

Helal olsun admin güncel film sektöründe seninle kimse başa çıkamaz…Arkadaşlar elimizden geldiğince admine yardımcı olalım sitemizde olmayan filmleri yada kullanıcılara tavsiye ettiğimiz filmleri indirme linkleriyle birlikte admine mümkün olduğunca ulaştırmaya çalışalım…Sitemizin ve adminin destekçisi olmaktan gurur duyuyorum !!!

serkan 20 Mayıs 2012 / 17:44 Cevapla

ellerine saglık yeni filmleri senin sayende izliyoz başarılar sinemaya gitmeye gerek yok sinema burda güne en az 3 film izliyrum

Furkan 20 Mayıs 2012 / 17:44 Cevapla

admin valla çalıyorsun bu film hiç bir sitede yk şuan hella ve şuan bekliyorum açılmasını

yılmaz 20 Mayıs 2012 / 17:45 Cevapla

bu partlı sistemde videolar eksik tek pactlarda bozuk acmıyo videoları

süleyman 20 Mayıs 2012 / 17:46 Cevapla

sinema çekim mi?

rockville 20 Mayıs 2012 / 17:49 Cevapla

admin adamın dibisin

gökhan 20 Mayıs 2012 / 17:53 Cevapla

harbiden şaırtıyorsun bu kadar hızlı pesss görüntüde iyi isee süpersin .

selosuba 20 Mayıs 2012 / 17:55 Cevapla

admin siteye attığınız filmleri önce siz izliyormusunuz,çok merak ettim

    Gökhan 20 Mayıs 2012 / 18:13 Cevapla

    Kardeş izlemeseler atarlar mı siteye önce yediğin gıdanın tadını bileceksin ki paylaşabilesin değil mi ?

      admin 20 Mayıs 2012 / 18:14 Cevapla

      yanlış gökhancım 🙂 her attığım filmi izleyebilecek kadar vaktim yok, o yüzden uyarılara bakarız

admin 20 Mayıs 2012 / 18:02 Cevapla

şuan partların tamamı açık izlenebilir durumda

ercan 20 Mayıs 2012 / 18:14 Cevapla

boş

AFIQ AZERI 20 Mayıs 2012 / 18:14 Cevapla

admin supresin 2 gune 3 tane super filim qoydun super admin tesekurler ben siteye bakuden giryorum

klas-adam 20 Mayıs 2012 / 18:21 Cevapla

sayın admin, alem bana hasta bende sana,iyiki varsın

REİS 20 Mayıs 2012 / 18:26 Cevapla

ADMİN PARTLAR GÖZUKMUYO Bİ EL AT.AYRICA PERFECT DİYORUM BASKA BİŞEY DEMİYORUM SNA

yaman 20 Mayıs 2012 / 18:27 Cevapla

yine her zamanki gibi şaşırtmaya devam süpersin tskler

litho 20 Mayıs 2012 / 18:39 Cevapla

admin eline sağlıkta bişi anlamadım kaçdır karşılasıyorum türkçe dublaj filmn orjininde çince yada japonca yazı nasıl oluyo bu nedir bunun olayı cvp verirsen minnettar kalırım tekrar ellerine sağlık film aynı sinemalarda verilen su anda yayındaki dublajdır görüntüde fena değil

Aykut 20 Mayıs 2012 / 19:01 Cevapla

Saçma sapan konuşmayın bir film ortalama 90 dakika birde ülkemiz şartlarında (admin türkiye’de ve 16 mb fiber net kullanıyorsa her filmide flv uzantılı kabul edelim) bu filmin upload zamanı en az 3 saat tabi kırık linkleride düzeltmesi sin ekstradan bir saat daha ilave edelim oldu 4 saat. Bu demek oluyorki admin yemeyecek içmeyecek sizler film izleyin diye 24 saat pc başında upload edecek 🙂 ha tabi admin bekar ise artık ona kızda yok kimse böyle adama kız vermez:)

    ertan 19 Ağustos 2012 / 19:46 Cevapla

    Arkadaşım vps diye bşy var adminde kesin vardır o yani en fazla 60 dk sürer dediklerin 🙂

MUSTAFA ÖZKAN 20 Mayıs 2012 / 19:07 Cevapla

süpersin emeğine sağlık

tayfa67 20 Mayıs 2012 / 19:29 Cevapla

yaw sen adamsın admın kardes.emeğine sağlık.

vepa 20 Mayıs 2012 / 19:38 Cevapla

admin sen bir numarasin ya

exterme 20 Mayıs 2012 / 19:44 Cevapla

** admin kralsın **

berkay 20 Mayıs 2012 / 19:57 Cevapla

admın kardes 5 part acılmıyo fılm de on numara

mehmet 20 Mayıs 2012 / 20:03 Cevapla

admin altyazılı varmı ?

microp 20 Mayıs 2012 / 20:06 Cevapla

partlar calısmıo admin engellenmiş gozukuyo neden boyle izlemenin baska yolu yokmu

ByZoRRo 20 Mayıs 2012 / 20:34 Cevapla

admın partlarda yasal uyarısı fln yazıyor yok partlar

latif 20 Mayıs 2012 / 20:47 Cevapla

admin valla cok hızlıymıssın 😀

resad gence 20 Mayıs 2012 / 21:40 Cevapla

Canim kardeshim VK koymakla en iyisini etdin. HEm virussuz hemde insanlar dns yapmayi ogrenecekler zaten varya engelleme boshuna her sheyin bir yolu bulunur hele hele internetde hemen bulunur . Kolay gelsin emegine saglik sonuna kadar boyle devam et bikma lutfen biktiranlarada cevap yazma bu niye achilmiyormush diyorlar ya 😀

umut 20 Mayıs 2012 / 21:43 Cevapla

ne yapcaksınız partı felan Fileswap neyinize yetmıyo supersin admin 🙂

muhammed 20 Mayıs 2012 / 21:44 Cevapla

ben sımdıye kadar partlı ızlemedım yukarda ızleme seçeneklerı ful çıkıyoo yazdıgım seye dıklayın yukarda ((Fileswap tan izlemek için tıklayın)) yazan yazıya çık layın

Kero__ 20 Mayıs 2012 / 22:01 Cevapla

Sinema çekimi mi acaba ?

ümit 20 Mayıs 2012 / 23:05 Cevapla

güzel film…10/9.. seri olarak 1-2-3-4-5 diye devam edebilecek bir dizi film çekebilecek kadar güzel bence..özellikle hulk yada ironman ağırlıklı olacağını düşünüyorum…Admine teşekkürler

Mahmut 21 Mayıs 2012 / 00:30 Cevapla

admin sen neler yaptın ya bu haftasonu.gerçekten çok şaşırdım helal olsun.

emir 21 Mayıs 2012 / 00:48 Cevapla

partlarda “ulaşmaya çalıştığınız internet sitesi İstanbul Cumhuriyet Savcılığı 02.05.2012 55210 Sor. 55210 Sor. sayılı kararı ile erişime engellenmiştir” yazısınıgörüyor musunuz yoksa sadece ben mi görüyorum

burç 21 Mayıs 2012 / 01:06 Cevapla

admin faster filmini eklersen sevinirim ayrica süper film

Orhan 21 Mayıs 2012 / 01:49 Cevapla

Kardeşim birinizde filme biisey yazın 47 yorum var hepsi admine övgü filmde güzel yada şöyle böyle diye bir Allahın kulu yazsın ne varki abartmayalim 😉

    ahmet 22 Mayıs 2012 / 16:38 Cevapla

    filmdeki oyunculara baksana bi sence bu film kötü olabilir mi ?
    🙂

ümit 21 Mayıs 2012 / 02:20 Cevapla

uzun zmndır bekliyordum bekledigime degdi tşk

ONUR 21 Mayıs 2012 / 02:57 Cevapla

Arkadaşlar o kadar gereksiz yorumlar yapıyorsunuz ki sadece gülüyorum.Birçok izleme seçeneği var.Adminimiz sağolsun o kadar uğraşıyor engellenme hakkında bilgi veriyor fakat siz buraya film hakkında yorumdan çok saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz.Bütün seçenekleri deneyin olmuyorsa admine danışın.Bazı şeyleri de kendiniz bulup halletmeye çalışın.Admin de insan sonuçta robot değil.Filmle ilgili yorumları yapın ve teşekkür edin.Gereksiz işlerle admini meşgul etmeyin.Herşeyi hazır beklemeyin kafa yorup uğraşın biraz.ADMİNİM GERÇEKTEN HARİKASIN TEŞEKKÜRLER:ŞU “FETİH 1453” ü de yayınlasan 🙂

    femese 21 Mayıs 2012 / 19:47 Cevapla

    okadar eleştirmişin filme yorum yapılmadığını ama yazdıgın onlarca kelimeden bi tanesi filmle ilgili değil.eleştirirken aynı naneyi sende yiyorsun
    Not:Buarada ben izlemedim filmi.720p görüntü bekliyorum.sırf izlemiş olmak için film izlenmez,seyir zevki olmalı insanda

sertac 21 Mayıs 2012 / 04:46 Cevapla

geri gelecekler… çünkü onlara ihtiyacımız olacak… sanırım 2. si de olacak bu filmin ilerde… ama film de mikemmeldi…

Aykut 21 Mayıs 2012 / 09:46 Cevapla

Bırakın diğer siteleri daha zamunda ve arenabg gibi babayiğit torrent sitelerinde bile yok admine bir teşşekürü çok görmeyin artık

tınne 21 Mayıs 2012 / 12:12 Cevapla

law bu açılmıyor neden acaba ??

aşkın 21 Mayıs 2012 / 14:55 Cevapla

orhan kardeşim tabiki admine övgü yapılcak saten bu kadar övgü yapılıyosa o bi yerdede herkesin bu filmi beklediğinden ve admin de bütün övgüleri hakediyo johncarter,titanlarınöfkesi2,ve bu film ilk önce bu sitede gösterildi buda adminin başarısıdır.. teşk admin sen çok yaşa emii::D

shamatha 21 Mayıs 2012 / 18:38 Cevapla

inş yöneticinin dediği gibi ihtiyaçları olurda en kısa sürede yenilmezler 2 çıkar 😀

emir 21 Mayıs 2012 / 19:18 Cevapla

işe yaradı admin tsk ederim

maddoxX 21 Mayıs 2012 / 20:52 Cevapla

en iyi sahnesi ( ben tanrıyım ) hulkun sevimsiz tanrı 🙂 sahnesi gerisi traş (:

berkay 21 Mayıs 2012 / 21:29 Cevapla

suana kadar izledım en guzel fılmlerden bırısı tsk admın

engin ali efe 21 Mayıs 2012 / 22:11 Cevapla

117. – 119. ve 128. dakika da koptum ya.. hepsi hikaye HULK şahane 😀 hele tor a koydugu şahnede koptum.. adam doguştan sinirli 😀

burhan0133 21 Mayıs 2012 / 23:59 Cevapla

eline sağlık üstad

ercan 22 Mayıs 2012 / 00:11 Cevapla

admin dünyanın en iyi filmi bu kim ne derse desin helal olsun gerçektende 2 serisi çıkacakmı bilgi veririmisn

PropheT 22 Mayıs 2012 / 00:30 Cevapla

Daha Şimdi Sinemasından Geldim Hayatımda Böyle Film görmedim Bütün IMB Puanını Hakediyor Hatta 10/10 Hakediyor bu Film Herkesin Kesin Kesin İzlemesini İsterim İzleyebilirseniz Sinemada 3D İzleyin Ben 3D İzledim Şimdi Olsa Gene İzlerim 😀 Saten PC Ye İndirdiğimi İzlicem Admin Teşekkür Ederim Film İçin Şimdi İndirdim Gene İzlicem.. 🙂

%100 Tafsiye…

cuma 22 Mayıs 2012 / 00:31 Cevapla

KARDEŞİM SİZ YAPAMIOZUNUS GAYETE GÜZEL ÇALIŞIYO AÇILMIYO OLABİLİR FİLEWSAP TAN ZİLEYİP ADMİN SOGAOLASIN ZATEN LİNKLERİ VERMİŞ DAHA NE BAŞKA BİR FİLM SİTESİ MESALA DAHA BUNUN SİNEME ÇEKİMİNİ BİLENE KOYMAMIİTIR DÜNYANIN EN HIZLI ADMİNİ EVRENSEL FİLMLİ OLMAK AYRILACALIKTIR

demir 22 Mayıs 2012 / 02:43 Cevapla

ya ne kadar yalaka adamsınız hepınızde arkadas fılmle ılgılı bıseyler yazın ya..admını yalıyousunuz paso..tamam yalanacak ınsanmış sizden gordugum kadarıyla ama bura yerı degıl…

abdullah T. 22 Mayıs 2012 / 04:15 Cevapla

Admin önceden başka yerde flim seyrediyordum senin koyduğun flimleri görünce ve buna Tr yapmışssın sitenden kalite Sitene 10/9.5 kimse mükemmel değildir. Emeğe Saygı

tahamedikal 22 Mayıs 2012 / 11:28 Cevapla

filmi uploadan indirdim fakat dosyayı açmak için şifre istiyor bir bilginiz varmı

    admin 22 Mayıs 2012 / 12:23 Cevapla

    dosyalar avi uzantılı şifre istemesi imkansız

dedektif 22 Mayıs 2012 / 11:44 Cevapla

Admin türkçe dublajı çıktığı halde neden görüntü kalitesi kötü anlıyamadım türkçe dublajı varsa dvdsi çıktığı anlamına gelmezmi? öğrenmek için soruyorum cevaplarsan sevinirim ayrıca bizleri düşünüp bu kadar hızlı ve izleme seçenekli yaptığın için hem teşekkür hemde tebrik ediyorum

    evrensel 19 Ağustos 2012 / 21:15 Cevapla

    bu adamda hızlı olsun diye bu kadar yapıyor ancak, yoksa fimleri upload etmek uzun sürer 4-5 yada 10-12 gb nerde 400-500 mb nerde, olmaz öyke şeyler burda, olacağı bu kadar yani.

Umut 22 Mayıs 2012 / 18:17 Cevapla

Part 4 Sorunlu Bi Baksan Admin

    admin 22 Mayıs 2012 / 18:24 Cevapla

    hiç bir partta sorun yok sayfayı yenileyip denermisin

mustafa 22 Mayıs 2012 / 20:32 Cevapla

admin bunun hd çekimini çıkar çıkmaz yukle sinama çekimin de belli 0lmuy0 aksiy0n sahneleri

salih 22 Mayıs 2012 / 22:39 Cevapla

admin 4. part bndemi gözükmüyor yoksa sorun mu var acaba

ülkücü militan 23 Mayıs 2012 / 00:31 Cevapla

helal olsun ccc

ibrahim 23 Mayıs 2012 / 03:00 Cevapla

film güsel aksiyonu bol ikin serisi varmi yenilmezler iki herkese tavsiye ederim tesekkürler

saydax 23 Mayıs 2012 / 05:39 Cevapla

harika valla harika bir film.

Uğur 23 Mayıs 2012 / 17:14 Cevapla

Ben 1 yıldan fazladır nerdeyse diyorum bu admin king bu admin king.. Valla şmdi yanımızda olsan belimizde taşrdk seni admin 😀

marem 23 Mayıs 2012 / 17:30 Cevapla

tek ve gerçek adminimsin 🙂

müslüm 23 Mayıs 2012 / 18:39 Cevapla

etkileyici bir film mersi.

Advanced:) 23 Mayıs 2012 / 20:27 Cevapla

Filmi izlemedim ama 1-2 yorumdan iyi olduğunu anlayabildim.
Emeğe Saygı !

Mert 24 Mayıs 2012 / 02:11 Cevapla

admin seni seviyorum harika

Mesim 24 Mayıs 2012 / 14:33 Cevapla

super cox gozel ellerin derd gormesin

no_comment 24 Mayıs 2012 / 22:18 Cevapla

google Chrome dan açılmıyo firefox dan da açılmıyo eee napıcaz şimdi

fatih 25 Mayıs 2012 / 18:47 Cevapla

süper.. saolun

cihan kayaalp 29 Mayıs 2012 / 00:00 Cevapla

Sayın adminim finallerim vardı eklemişsin şimdide engellenmiştir diyor. bugün filmi koyamazmısın türkçe dublaj halini bayadır bekliyordum. Rica etsem ?

    admin 29 Mayıs 2012 / 00:01 Cevapla

    engel varda aşağıdaki konuyu incelersen nasıl aşılacağını öğrenebilirsin Cihan

    http://www.evrenselfilmler.co/erisimi-engellenen-siteler-ve-dns-degistirme.html

      cihan kayaalp 29 Mayıs 2012 / 00:10 Cevapla

      Çoooook Tşkler Sayın Adminim. Ayrıca site süper emeklerin mükemmel. önceleri birkaç farklı siteden bakardım onlar iyi derdim fakat senin üzerine başka site tanımam. Çok hızlısın gerçekten helal olsun. Emek dediğin budur. Canı gönülden tebrik ediyorum sizi.

ahm.grksz 29 Mayıs 2012 / 22:09 Cevapla

arkadaşlar gerçekten emeğinize sağlık
bu siteyi yeni buldum
aradıgım 3 güzel filmide ilk burda izledim
ve kesinlikle
FAVORİLERİMİN en başına geçtinizz
emeğinize sağlık

tahner 31 Mayıs 2012 / 00:40 Cevapla

bu filmin gürüntüsü niye bukadar kötü admin senin siten dışında herherde bu film hd kalitesinde

sinema çekimmi 6 Haziran 2012 / 15:36 Cevapla

Film sinemadan çekme mi?

yağız 9 Haziran 2012 / 13:24 Cevapla

admin madakaskar 3 de koyarsan warya bu site manyak olur eğer koyabilirsen koyarmısın

burak 15 Haziran 2012 / 08:03 Cevapla

admin yağız haklı birde madagaskar 3’ü koyarsan süper olur site 😀

Fani06 24 Haziran 2012 / 11:09 Cevapla

Putcoker 404 hatalı diyor bir kontrol eder misiniz.

    admin 24 Haziran 2012 / 11:21 Cevapla

    telif haklarından dolayı silinmiş

metin 29 Haziran 2012 / 13:19 Cevapla

admin 2.partın 10 küsür dk.sonrası acılmıor

TEKİN 9 Temmuz 2012 / 19:22 Cevapla

Film net ve düblajı iyi. Çocukluğunu yaşayan Babaannem beyendi. Bu nedemek biliyor musunuz? Açıklayayım; film her yönü ile , (hadi fazla fazla büyüteyim) 14 (tekrar ediyorum) ondört yaş ve altı çocuklar için yapılmış bir yapıt. Hadi benim güzel çocuklarım, hadi.. koşun…koşun!.. bu filmi kaçırmayınız… Çocuklara ait film koyduğunuz için teşekkürleeeer. SELAM TEKİN

    attila 15 Temmuz 2012 / 22:57 Cevapla

    ya yorum yapcam ama ona bile gerek yok o kadar yani… git sen ong bak ı falan seyret 🙂

    sertac 19 Ağustos 2012 / 18:35 Cevapla

    tekin bi yıkıl ya. bilimkurgu aksiyon diyo değilmi.suç macera gizem psikoloji dram falan değil.branşında en iyi filmlerden.
    admin hobbit filmini bulursan divxplanetde iyi bi çeviri var. ben buldum ama fps den dolayı alt yazı ileri gidiyor. bu adreste üstteki çeviri çok iyi.

      admin 19 Ağustos 2012 / 19:42 Cevapla

      film daha vizyona girmedi sertac Vizyon Tarihi: 28 Kasım 2012 (Yeni Zellanda)

mesutozemir 17 Temmuz 2012 / 23:43 Cevapla

güzel filimdi ama imdb puanı 8.9 cok fazla, 6-6.5 olabilir. emeğinize sağlık.

Ukab 18 Temmuz 2012 / 20:28 Cevapla

Lan bu saçmalık ne oğlum yaa !

rekan 19 Ağustos 2012 / 20:19 Cevapla

hocam çok özür dilerim size nasıl ulaşacağımı bilemediğim için burdan bir istek filimde bulunuyorum eyvah karım mafya die bir film var hemde seri olarak çıkan bir film türkçesini yüklemeniz mümkün mü bulamıyorum hiç bir yerde tşk ederim

Alkoc 19 Ağustos 2012 / 22:58 Cevapla

Ramazan bayramınız mubarek olsun.Bu filmi izleyebilmemizi sağlayanlara canı gönülden teşekkür.

fatih 19 Ağustos 2012 / 23:17 Cevapla

Admin abi putlocker ne zaman aktif olur:( ağlayım bak :,,,,,,

fatih 19 Ağustos 2012 / 23:19 Cevapla

Bayramın mubayek olsun bi de Admin Abi.Ver elini öpeyim.sen de hayçlık olayak putlocker a yükle olay mı 🙂

hasan 20 Ağustos 2012 / 00:11 Cevapla

Sayın admin,sayfaya girişte,üzgünüz sayfaya giriş izniniz yok, diye bir uyarı sayfası açılıyor,sonradan düzeliyor bilginize.

    admin 20 Ağustos 2012 / 00:28 Cevapla

    sitemize başka bir site üzerinden giriş yapıyorsanız öyle yazar (proxy siteleri vb), sizden ricam adres çubuğuna http://www.evrenselfilmler.co yazarak giriş yapını

      hasan 20 Ağustos 2012 / 02:03 Cevapla

      teşekkürler cevabınız için,dns değişik sadece,sanırım bu hatayı ttnet in yönlendirmesi olan a.oix sitesi yüzünden yapıyor,kolay gelsin,siz ve siteniz çok başarılı,severek keyifle takip ediyoruz.

burhan 20 Ağustos 2012 / 01:17 Cevapla

admin bu yaptı yine yapacağını. ama bak böle yaptıkça beklentileri yükseltiyorsun sonra demedi deme. film hakkında neden yorum yapılmıyor diyenler sanırım mağaradan çıkmış yav oyuncu kadrosunadamı bakmıyor bu gerzekler? bu kadroya ne yorum yapcaz tabiki admini ve siteyi öveceğiz

Orxan 20 Ağustos 2012 / 02:12 Cevapla

guzeldi teshekkurler. expendables 2 ci serisi sitelerde sinema cekimi cikti

hüseyin 20 Ağustos 2012 / 13:45 Cevapla

arkadaşlar filimlerin hepsi saglam calışıyor hepsiniz ustaya kızmaya hakınız yok bakın MAXTHON BROWSER yüklerseniz bütün filimleri süper izlersiniz bilginize saygılar ustaaaa

mucahıt 20 Ağustos 2012 / 16:51 Cevapla

fılmın tadı 3 partıen snora baslıyor superdi

gultekın 20 Ağustos 2012 / 19:01 Cevapla

film güzeldi emeğinize salık

SÜLEYMAN 2 Eylül 2012 / 22:26 Cevapla

BERBAT Bİ FİLM KESSİNLİKLE İZLEMEYİN VAKİT KAYBI

muharrem 20 Mayıs 2013 / 10:53 Cevapla

helal sana admin güzel film

Samet 5 Haziran 2013 / 21:58 Cevapla

admin çok hızlısın + hiçbir site bu kadar güzel değil+ tek rakibin thy de dikkat et çarpmasın

ÇAKIR 4 Haziran 2014 / 22:28 Cevapla

Dünyanın en iyi ilk 10 filminden biri 10/9.1

BU FİLMLEREDE GÖZ ATMAK İSTER MİSİNİZ ?