FİLM HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTİN
FİLM HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR FİLM HAKKINDA 52 ADET YORUM YAPILDI
Q.R. 6 Haziran 2011 / 13:54 Cevapla

ne sirri ya…! bunlarin evrenden istediklerini biz Allahtan istiyoruz, verse de vermese de şükr ediyoruz. Zaten islama uygun yaşarsak adamlarin sirlarini pekala cözmüş olucaz.

    sk 3 Temmuz 2012 / 21:54 Cevapla

    kesinlikle..isin özeti budur

    emre 20 Eylül 2012 / 13:57 Cevapla

    zaten sır’rı var eden Allah,yani bunda Allah’a karşı olan bir şey yok.

Berkay 15 Haziran 2011 / 01:33 Cevapla

Adam gibi bir dublaj olsa daha iyi anlaşılırmış. Gerçekten çok amatör bir dublaj. Sadece alt yazı kullansalar daha iyi anlaşılır. Ama verilen mesaj ve konu çok güzel. Kitabını okumanızı tavsiye ederim.

FiZiK 16 Ekim 2011 / 22:12 Cevapla

Güzel anlatıyo ama kısacası ‘İYİ DÜŞÜN İYİ YAŞA’ 😀

mutluluk 4 Kasım 2011 / 10:59 Cevapla

Antalya’da yaşamak ve çevremde pozitif enerji saçan dostlarım olsun istiyorum.

Turac 24 Kasım 2011 / 00:07 Cevapla

heyatimi deyisdirmek, daha yaxshi dushunmek, daha yaxshi yashamaq hedsiz derecede cox xoshuma geldi.teshekkur eliyirem 🙂

    Lyasso_AZ 13 Eylül 2012 / 17:44 Cevapla

    Dikkatli ol kardesh tuzaa dushursun.

Elif Merve 29 Ocak 2012 / 15:09 Cevapla

Ben bu filmin kitabını okudum ve gerçekten muhteşem. Beni tamamiyle etkisi altına aldı ve artık geleceğimin kendi ellerimde olduğunu biliyorum.

    Lyasso_AZ 13 Eylül 2012 / 17:43 Cevapla

    Kurani Kerimi okusaydin. O daha muhtesem.

SounDream 19 Şubat 2012 / 13:25 Cevapla

Arkadaşlar Kur’an-ı Kerim’de İbrahim Suresi / 34. Ayet’te .. Ve size her istediğiniz şeyi verdi. Eğer Allah’ın nimetini saymaya kalkışırsanız, onu sayıp bitirmeye güç yetiremezsiniz. Şüphesiz insan pek zalimdir, pek nankördür.

Buradan da Anlaşılacağı Gibi Bu Adamlar Şifreyi Tam Anlamıyla Çözememiş, Evrenden İstediğiniz Şeyi Alabilirsiniz Diyor. Doğru Olan Allah’tan İstediğiniz Herşeyi Allah Size Verir..

Cenâb-ı Allah buyuruyor:

“Kulum iste vereyim.”

Ama her isteyene vermez. Ama biz yine de maddî şeyleri istemeyelim. Maddiyatı her isteyene vermez. Veren yine Allah. O vermezse hiç kimse mal sahibi olamaz. Ama biz maddî şeyleri istemeyelim.

    nad_esk 24 Mayıs 2012 / 03:40 Cevapla

    “kulum iste vereyim mi ? ”
    manevi öylemi..? sana bişey söylemek istiyorum soundream kardeşim çok küçük birşey,sahip olduğunu sandığın herşeyini alarak senden seni zorda bırakarak sınamaya çalışıyorsa bu bir çelişkidir sadece..ve şöyle bir şeyde var kuran-ı kerimde “kimi benden daha çok seversen onu senden alırım ”
    o yüzden sizin inancınızla sadece kendini kandırmakta insanlar bunu yok sayamayız..

      bbuussrraa 31 Ağustos 2012 / 13:47 Cevapla

      nad_esk ayetin yerini gösterin lütfen

neslihan 25 Şubat 2012 / 16:16 Cevapla

bn bu kıtabı her okudugumda aklımdan ne gecırıosam oldu yeter kı ısteksız olmayalım kotu dusunmeyelım zaten dınle alakalı ıstedıgımız seytı yurektn gercktn ınanarak ıstersek YUCE TEALA zaten gerı cevırmıyorr bu sadece bılmsel yonu tek ıstmklede olmuyor duamızada edelım ama bn secret olayına ınanıyorumm

BİLAL 6 Mart 2012 / 09:26 Cevapla

BENCE ÇOK GÜZELL

deniz 4 Nisan 2012 / 12:54 Cevapla

ben bu kitabı ilk okuduğumda çok saçma bulmuştum. ikinci okumamda bende daha farklı düşünceler oluşturmuş ty. kesinlikle inanıyorum bu kitaba. pozitif düşün ve iste……….

habibe 7 Nisan 2012 / 00:07 Cevapla

çok b.k tan bişey solim hiç bi nane değil boş boş afkuruyorlar:)))))))))

ayşe 14 Nisan 2012 / 14:05 Cevapla

aynen iyi düşün iyi yaşa.. düzgün isteklerine odaklan ve o yönde çalış demek istiyor zekasıda gelişir. Bunu kalkıphayatın tamamı olarak algılayıp kolaycılık olarak görüyorlar.İnsanın düşüncesi kötüde giderse kendinede zarar, geleceğinede,eetrafınada burada düşünce düzeltmek anlatılmak istenen lap lup istekler değil.

aziza 4 Mayıs 2012 / 20:05 Cevapla

cox gozeldi deyilen soylenilen her bir fikir,lakin meni duwunduren bir nuans var ozleri dedikleri kimi evvelden hami bu sirri bilidise sonra nece olubki,coxleri bu sirrden bixeber cixiblar…demeli bele olmaliymiwki, olubdu…bir deki diqqet yetirdizse bu film bawdan ayaga masonluq emblemalari ile doludur,belediki tam olaraq masonluga xidmet eliyir,ama yene bele bir sual cixirki bizim bunu izleyib mueyyen neticeler cixardib ,qerarlar qebul elemeyimiz gelecekde bizim yoxsa onlarin xeyrine olacaq??

aziza 4 Mayıs 2012 / 20:25 Cevapla

Once bu filmin masonluga aid oldugunu anlamadim amma sonra bacim sag olsun deyenden sonra soyudum filmden.Amma bu film menim heyatimin yeni baslangici ola biler. Bunlari bacimin adindan yaziraM.Heyatda herseyi eslinde Allahdan istemek lazimdir.Lakin insanin gerek guclu iradesi olsun ve ozune,ailesine deyer vere

    Vusal 12 Haziran 2012 / 02:21 Cevapla

    onlar artiq heyatlarinin chox hissesini yashayiblar mentiqle dushunsek bele basha dushmekolarki bu realliqi gelecek nesile oturmek uchun yayirlar

bama 11 Mayıs 2012 / 21:08 Cevapla

Bu bir toplum mühendisligi taktiğidir böyle şeyler ciddiye alınmamalıdır.bi moda oldu evren evren evren kim iradesi olmayan madde insanları inanclarından uzaklatırmak için probaganda yapılıyor.Bunlar tek tip insan üretme çabasıdır.

    Vusal 12 Haziran 2012 / 02:24 Cevapla

    aslinde iradesi olmayan insanlar heyatlarinda hech bir zaman gormedikleri menasiz nagillara uyurlar amma burda realliqdan behs edir hech bir melekden sheytannan yox … kainatdan

bama 11 Mayıs 2012 / 21:11 Cevapla

Allah yerine evreni koymaya calışıyolar.Hepsibu

yuksel 11 Mayıs 2012 / 23:39 Cevapla

aynen hem dın hem bılım aslında ıkısıde aynı ama ben bılımden yanayım dınımızde bı cok zararsız sey yasak cısımlerı hareket ettırebılıyorum ben desem kımse ınanmaz bılıyorum belkı bı cogu guler gercektende oyle olumsuzlukları sılın kafanızdan olumsuzluklar tamamıyla gıder

mehmet atakan 23 Mayıs 2012 / 21:49 Cevapla

ben bu cekım yasasını cok sevdim yani aglamanım anlamı yok duvar ne kadar yüksek olursa olsun duva et şükret bu vidyo hayatımı degişti teşekürler sırrı cözdüm

addamos 24 Mayıs 2012 / 00:13 Cevapla

Deneyin sadece deneyin burada anlatınları deneyimleyen biri olarak denemek bedava

oğuz 24 Mayıs 2012 / 03:07 Cevapla

Burda ki ana tema ne istersen evren verirden ziyade pozitif düşüncenin iyimserlegin başarıya inanmanın yapılacak iş üzerinde ki etkileri özetle inanmak başarmanın yarısıdır yoksa her isteyene evren verse dünya yaşanmaz bir yer olur

    jale 8 Ekim 2012 / 00:38 Cevapla

    bence birkez daha seyredin yada kitabi alip okuyun cok daha iyi anlarsiniz,faydasinida goreceksiniz sadece deneyin.

ömer 2 Haziran 2012 / 17:41 Cevapla

Dublaj kötü kitabı tavsiye ederim

sırra kadem 11 Haziran 2012 / 16:21 Cevapla

Anlatılmak istenen: Umutsuz olma. Olumsuz düşünme. Korkma. İteyeceğin herşeyi Allahtan iste ve ona güven. Elinde bulunan herşey sana verdiği için ALlaha şükret kisana daha fazlasını versin. (Bir söz vardır;Kişinşn fikri neyse zikri odur yada Bağlı koyun yerinde otlar.) 😀 😀

başaran tokgöz 12 Haziran 2012 / 23:02 Cevapla

bu belgesel anlayabilen için hayatını tamamen değiştirebilir. hayata pozitif olarak bakmayı anlar.

SsS 2 Temmuz 2012 / 14:32 Cevapla

Anlayana çok şey var kitapta ve filmde ama tutupda SİZ DALGA GEÇEREK YAKLAŞIRSANIZ TABİİ Kİ HİÇ Bİ ETKİ ALAMAZSINIZ Kİ BUNU FİLMDEDE SÖYLÜYORLAR YANİ YİNE DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ OLUYOR 😉

asya 19 Temmuz 2012 / 19:06 Cevapla

Gece gündüz sevdiğini bir an bile aklından çıkartmayıp, ona birgün kavuşma özlemiyle yanıp tutuşan, bununla da kalmayarak tüm varını yoğunu tüm gücünü kullanarak ona kavuşmaya çalışan ğaribanlar neden sonuca ulaşamıyorlar ACABA

Ayrıca milletin iliğini sömürenlerin biz neden zengin ve daha da zengin olduklarını çok iyi biliyoruz Bu iste sır yok, ŞEYTANLIK var

e c(j) e m 4 Eylül 2012 / 20:38 Cevapla

dini karıştımaın modern bilim bu lütfen bari inanmıyosan emeğe SAYGI göster.hem dua, şükür kavramları var sağır mısınız.adamlar buna positif dio biz dua dioruz.tabi IQ lazım biraz anlamaya

Lyasso_AZ 13 Eylül 2012 / 17:40 Cevapla

Inanmayin!!! Bunlar dogru olana bir,iki elaveler edib bir sheyler keshf etdiklerini zenn edirler. Insan mıknat deyil. Insan oz fikirlerinin idare edicisidir. bir insan yalniz yeni bir shey dushunub onu heyata kecire biler.Tebii ki Allahin izni ile. dushunduyun kendi-kendine kolayca eline kecmez.Bu filimin bir yerinde “Allah yokdur” soylenir. Diqqetli olun. Bu bir sheytan emili ola bilir. Dini parcalamak icin novbeti usul.Dogrudan istifade edib Yalan katilib.Cok inandiricidir.Dikkatli olun.

tomas 1 Ekim 2012 / 14:01 Cevapla

bunun dinle katiyyen alakasi yoktur, Islamda Allahin bizi imtahan etmesi vardir, ve imtihan gereyi iyi dusunsen de, kotu dusunsen de Allah seni sinamak icin her turlu olayla karsi_karsiya koyar

    ezgi 3 Kasım 2012 / 13:19 Cevapla

    Allah derki “biz insanın kaderini kendi iradesine bağlı kıldık”Enam suresi nerede sınama acaba ? sınama filan yok , bu dünyaa istediğinizi yasayın diyor Allah ama sonrasınında hesabınızı vereceğinizide unutmayın. sadece bu.dini bu kadar detaya indirmek niye ? benim tek kaynağım kurandır orada da pozitif düşünmeyin tarzı bişe yazmıyor.zorlştırmayın basitleştirin lütfen

meral duman 3 Ekim 2012 / 19:40 Cevapla

yaşadıklarımız düşüncelerimi zin aynasıdır doğru bencede kötü düşünceye sahip olan kötü şeyleri çeker iyi düşünceye sahip olann iyi şeyleri çeker…burda önemli olan düşüncelerimizi ne kadar kontrol edebiliyoruzz….

derya 5 Ekim 2012 / 21:31 Cevapla

guzel bır filım

tenrısı 17 Ekim 2012 / 18:05 Cevapla

Şüphesiz Tanrı, mutluluğa engel olan bir batıl inançtır.

Serpil 6 Kasım 2012 / 23:18 Cevapla

Kitabı okuduktan sonra seyrettım. kıtapta anlatılanlardan olusmus bir belgesel.Kitabı okuduğumda evet o enerjıyı hıssettım ve bugune kadar yasantımı kendı dusuncelerımın olusturdugunu gordum. dusuncelerımı olumluya cevırebılmek ıcın ugrasıp sımdıkı zamanı kullanmaktaki basarısızlıgımı fılmden sonra duzeltıcegıme ınanıyorum. bencede hersey evrende var fazlasıyla…

bedük 5 Aralık 2012 / 19:33 Cevapla

film harika ötesi 🙂

caner 6 Ocak 2013 / 01:04 Cevapla

Burda allahı inkar eden bişey oldugunu düşünmüyorum zayen orda allaha yani tanrı ya şükür edmemizi söylüyor sizi dinliyorum …

esmer 30 Ocak 2013 / 21:55 Cevapla

Iyi aksamlar arkadslar burda oncelikle inanlara ve inanmayalara saygimi belirtmek istiyorum ….. bugun 2000 li yilarda belirtilenler daha eski donemlerde aynisi belirtimis zaten bugunun teknolojisiyle daha gorkemli anlatilmis emege saygi gostererek tebrik ediyorym hergun daha inancli oluyorum Kuran-i kerimde ki yazilanlari daha kapsamli anlatmislar ve bizler bunun tartismasini yapiyoruz olumlu ve olumsuz dusunenlere soruyorum gunumuzde teknolojile tasdiklenmis her durum ve olay binlerce yil once yazilmis kitapta soz edilmis? Sizce bu normal mi? Yada tesaduf mu? Sadece dusunun! emin olun dusunceleriniz hic caba harcamadan cevapliyacaktir …. Allah var olduguna supheyle bakiyordum cunku gormuyordum ruzgarida gormuyorum bu ona

esmer 30 Ocak 2013 / 22:09 Cevapla

Olmadigini kanitlamaz aranizda mutlaka cay icenler vardir caya seker atin ve karistirn sekeri muhtemelen gormeyeceksiniz bu sekerin olmadigini kanitlamaz cayi yudumlayin sekerin tadini hisedeceksiniz . Alah ta oyle Hisetmek isterseniz emin olun hisedersiniz bunlari niye anlatiyorum bir kac arkadas din le modernligi kiyaslamis din zaten anlatiyor abdest al temizlen ,namaz kil fitness a para odeme ,icki icme cevrene zarar verirsin, zekat dunyada ac insan kalmasin,yalan soyleme insanlari aldatirsin iyi dusun sana iyi yolar acilsin…kotu olursan kotu yolda iyi olursan iyi yolda olursun ve daha niceleri neyse hepiniz kalin saglicakla rabbime emanet olun

yunus emre 21 Şubat 2013 / 16:34 Cevapla

Arkadaslar bu filmin kitabinida okudum kimse sır rın oldugu yerde tanri yok demiyor sirrin asıl sırrı tanrıdan hep istedigimiz seyleri nasl istememiz gerektigini ogretmektir ve peygamberlerinde sirri en iyi algilayan insanlar olduklari icin tanrinin en sevdigi kullar oldugunu dusunuyorum.. Dusunun bu kitabi bi dinin ustune kursalardi diger dine sahip olanlar ve inanssiz bu kitabi okurmuydu? Evrenin bi genelleme oldugunu unutmayin..

Derya 26 Mart 2013 / 19:17 Cevapla

Evren bence beynimizdir
arkadaşlar,ve herşeyin olduğu
gibi bunun sahibide Tartışmasız
ALLAH’tır! Elbette pozitif ve
Olumlu düşünmek gerek,kulunun
Sıkıntıya düşmesini önce Allah istemez.
Ondandır ki bize bahşettiği
Beynimizin %5 ile insanoğlu
Neler başarıyor, başarmîştır, kısaca
Beynini en doğru ve olumlu şekild
Kullan bu güç bize verilmiş,herşeyi
Araştır inancın doğrultusunda sonuna
Kadar kullan! Ama bunu yaparken
Şirke düşmemeye dikkat etmek
Lazım, ince nokta bu bence! Yoksa
Kimsenin bilimi,ilimi ve ALLAH’ı
Yok sayacak kadar aptal olduğunu
Snmıyoruum!!!

yunusemre alabay 26 Ağustos 2013 / 00:38 Cevapla

guzelmışşş

Gunel 20 Temmuz 2014 / 23:45 Cevapla

Heyatda beyendiyim 3 film varsa biride bu oldu..Cox menalidi..Baxdigim ucun sevinirem..Tesekkurler

Mira 2 Ağustos 2014 / 22:51 Cevapla

Selam bence de bu cok guzel bir film heyatimizda iyi yonde bir donus yarada bilerik yeni Allah da deyr ki ne qeder gec deyil tovbe edin allaha teslim olun ona yurekden inanin bu dogurdanda beledr heyatmizda iyi kotu ne varsa biz onu cekdik kecmisinize baxib bir az dusunun goreceksiniz ki heyatnizda bir sey olursa iyi ya kotu siz onu ne qeder vaxt once beyninizde dusunurdunuz bu heqiqeten beledir,ve birde orda cok belke de en onemlisi sukr etmekdir

güllü koç 31 Aralık 2017 / 10:55 Cevapla

Ellerini aç ve önce Allah tan iste oluşturduğun güzel düşünceyi sonrasında bu güzel düşünce için tasavvvur et uğraş .olmadıysa işte kader burdadır.

BU FİLMLEREDE GÖZ ATMAK İSTER MİSİNİZ ?